Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Parti politik seks
CAKAP.Net > Cakap Umum > Cakap Isu Semasa > Cakap Politik
padaiyappa©
QUOTE
MELBOURNE – Industri seks Australia menubuhkan sebuah parti politik semalam untuk menentang kebangkitan fahaman konservatif selain menangani kesuraman ekonomi dunia.

Parti Seks Australia (ASP) akan bertanding merebut kerusi Dewan Senat berteraskan kempen ke arah ubat mati pucuk lebih murah dan melindungi para pekerja seks daripada gangguan penapisan di internet oleh kerajaan, kata pengasasnya.

Parti itu turut menyatakan kemelesetan ekonomi yang bakal melanda Australia tahun hadapan akan merangsang permintaan terhadap alat permainan seks dan filem lucah. – AFP


patut kat malaysia kena ada satu parti macam nie ... apa kata paklah , najib mongolia, khairy BJ. sharil ,,, bla bla nik aziz, bla bla,,, DSAI ....
munger
QUOTE (Padaiyappa @ Nov 21 2008, 09:35 AM) *
patut kat malaysia kena ada satu parti macam nie

xpatut..xsenonoh lgsg..klu wujud ini menunjukkan org2 kita tiada pegangan agama atau pendirian yg kukuh dlm bab2 moral dan tatatertib
ganazz
Singapoh boley la.....
muz
kalu malaysia nak buat jagk boleh tp majlis fatwa & jabatan agama islam kena bubarkan la
ganazz
kalo buat, 1st-parti seks,pastu kuar lak parti bapok, pastu kuar lagi pulak parti bohjan, bohsia, lesbian, homo, hetero bla,bla,bla... dia orang kalo dapat pluang, bukan per dapat kerusi kira berjaya dah walau hanya satu kerusi.
bakteria
boleh nak wt...wt je...g je reg ROS....suka ati korg la kalau nk wt...wt je parti cmni....aku kuar malaysia....

tgk tempat la bro kalau nk wt parti cmtu...kita ada agama...kita ada adat...kita ada adab...jgn main nk ikut je dunia luar tu...kang porak peranda malaysia...
aina_sara
Malaysia kan 'SEMUA BOLEH' bm.gif
bakteria
QUOTE
Malaysia kan 'SEMUA BOLEH'


ha boleh la sgt....huhuhu
munger
QUOTE (bakteria @ Nov 23 2008, 12:29 PM) *
ha boleh la sgt....huhuhu

boleh la..ape yg xleh nyer..bangga jd rakyat Malaysia nih mega_shok.gif
bakteria
mmm btl gak tu...pek...amik pistol tembak kat kepala mega_shok.gif
B@zSh™
Sula jer Presiden parti seks tu nnt
munger
QUOTE (B@zSh @ Nov 23 2008, 11:01 PM) *
Sula jer Presiden parti seks tu nnt

aku stuju rclxm9.gif
bakteria
gila keras hukuman tu..sula tu..uihhh tkt aku..
emmalisa
erm.... 105.gif 105.gif
biey_ila
QUOTE (emmalisa @ Apr 15 2009, 05:16 PM) *
erm.... 105.gif 105.gif


stuju sgt2.... mad.gif
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2018