Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Jangan 'telanjangkan' Wanita UMNO yg dah telanjang
CAKAP.Net > Cakap Umum > Cakap Isu Semasa > Cakap Politik
padaiyappa©
Jangan 'telanjangkan' Wanita UMNO yg dah telanjang- Halimah

saja suruh hangpa baca kebobrokan mereka

Semua pihak diminta tidak 'menelanjangkan' Pergerakan Wanita UMNO dengan menyebarkan keburukan dan fitnah terhadap Tan Sri Rafidah Aziz dan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil bagi menghangatkan lagi pertandingan jawatan Ketua Wanita UMNO pada pemilihan parti itu Mac depan.

Ketua Wanita UMNO Johor, Datuk Halimah Mohamed Sadique berkata, persaingan sengit itu nanti dikhuatiri mewujudkan golongan yang berkempen secara agresif termasuk mengutuk, mengaibkan dan menggunakan media massa bagi memastikan pemimpin yang disokong menang.
bakteria
mm biarla keluarga mereka sendiri yg igin menelanjangkan mereka...
padaiyappa©
sekarang ini aku tengok wanita UMNo bercakaran sesama sendiri, mula mula di MEK Sharizat menyokong peralihan kuasa. TUP TUP Mek sharizat menyatakan kesanggupan untuk bertanding dengan NEK rafidah ...

hm ... apa nak jadi ....
B@zSh™
Diaorang ni memang dah lama x sebulu kan?
padaiyappa©
tengok macam okay je ... tapi sejak nak ada AGM AMENO nie ... semua orang sudah giler kuasa
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2018