Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Nickname yang tidak sesuai
CAKAP.Net > Cakap Komuniti > Cakap Kedai Kopi
eskep
Aku sebenarnya tujukan ni pada semua, bukan pada sorang je. Kalau korang perasan, ada antara member cakap.net yang gunakan nick yang tak berapa sesuai, bukan sahaja pada member tu sendiri, malah pada orang lain yang nampak (sebut nick tu, sekurang2nya dalam hati)... Bukankah itu macam doa jugak? Kalau yang tak baik tu disebut, lama2 macam bunyi minta pula (lebih kurang macam doa), kesannya... wallahualam.

Contoh: nick "bodoh jer aku nie", takde makna yang bagus rasanya pada empunya diri, melainkan yang tak elok jer pada pandangan aku. Pada orang lain aku tak pasti, tapi pada aku mmg tak patut pilih nick camni. Aku ada nampak, isu ni (tentang nick "bodoh jer aku nie") disuarakan beberapa member lain dalam shoutbox, tapi nampaknya takda perubahan positif. Ini tidak bagus untuk kita semua.

Jadi, apa kata, komen korang semua? Yang terbabit pun, boleh suarakan jugak...

Nota: Maaf, ini bukan untuk memburukkan sapa2, cuma untuk kebaikan bersama, mari kita betulkan apa yang boleh. Terima kasih.
bodoh jer aku nie
bagus la pandangan sebegitu... so kalau korang sume terasa hati minta maaf yer banyak.. anyway thank kepada cakap.net.. bak kate ko juga dah suarakan beberapa kali pun takde perubahan..

nie jer aku minta dekat ADMIN.. delete sume post yang aku buat.. & ban kan ip & juga id aku yg lagi 1 tue(sume mode tau id aku lagi 1)

terima kasih kepada sume nyer.. sh@m sorry yer jika ko terasa ati pada ape yang aku cakap..pada yang lain terima kasih yer atas sume yang ilmu yang korang kongsi & minta maaf sbb nick aku menyinggung korang sume.. tak sempat nak minta maaf masa raya terpaksa pergi juga meninggalkan forum yang terbaik nie..... aku rasa smpi disini jer ape yang aku mampu buat untuk naikkan page rank cakap.net nie..

TERIMA KASIH CAKAP.NET gedik.gif rclxm9.gif bruce.gif

mat.g™
pendapat aku sekadar nickname tu tak kisah lah apa2 saja... sendiri mau ingat lah.. sbb tu adalah hak peribadi masing2...

kpd "bodoh jer aku ni..." harap jangan ambik hati dan membawa diri.. dah la kat sini selalu sunyi... kerana jasa anda amat diperlukan dan dihargai.. friends.gif
sHäm
QUOTE (bodoh jer aku nie @ Jul 22 2009, 01:34 PM) *
terima kasih kepada sume nyer.. sh@m sorry yer jika ko terasa ati pada ape yang aku cakap..


Aittt!!! .. aku masih x faham, tertanya-tanya dan masih dok garu kepala (nah, dah gugur beberapa helai rambut) .. errr, aku ader buat salah ker ngan ko, buatkan tersinggung ke, salah cakap ke ??? iskhhh .. nie yang buatkan aku senak perut ni, x tembus dalam otak aku dok pikir mende ni 102.gif

Aku segan gak bila ada forumer baca tentang aku ngan ko ni, tapi .... apa sebabnya, aku pun buntu .. please la bro beg.gif
B@zSh™
Haha....ari tu ada kuar topik "mana Sh@m"
Adakah pembuka topik "mana Sh@m" adalah orang yang sama dengan yang eskep maksudkan? biggrin.gif
sHäm
Sama ler tu ..
B@zSh™
Apa kata TS "mana Sh@m" bgtau apa yang sebenarnya berlaku?
Si empunya badan pun x tahu pape neh tongue.gif
eskep
QUOTE (bodoh jer aku nie @ Jul 22 2009, 01:34 PM) *
nie jer aku minta dekat ADMIN.. delete sume post yang aku buat.. & ban kan ip & juga id aku yg lagi 1 tue(sume mode tau id aku lagi.

Jangan la terasa hati, aku cuma nak tegur apa yg boleh jer tu. Takde niat nak 'buang' ko jauh2 fari forum ni pun. Jangan la tinggalkan kami. Tentang mintak admin buang post ko tu, jangan laaa... apa yg ko suarakan tu, bernilai. Apa yang aku katakan tu cuma tentang nick ko, bukan tentang post2 ko.

Dan... tukarlah nick tu kepada nick lain yang lebih elok, sedap sikit menyebutnya. Kita berforum cam biasa. Jangan bawak diri jauh2 dari sini ye. Kita cakap banyak2 di cakap.net.

Aku pun sama, mintak maap banyak2 ye.
B@zSh™
Huhu...jangan la terlalu emosional
Kita kan satu family....xyah la nak merajuk2 ni
Takde sape buang sape pun
navy
Boleh jer ilang then muncul semula dgn nick yang baru.......
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2024