Ramai perempuan mengalami dilemma untuk memilih minyak wangi untuk orang yang tersayang. Mereka tidak tahu sama ada lelaki yang mereka sayang sama ada suami atau kekasih menyukai minyak wangi yang mereka pilih.

Di sini, saya berikan tips bagaimana untuk memilih minyak wangi yang sesuai untuk lelaki anda sekaligus menambahkan lagi perasaan kasih dan sayang mereka kepada anda.

Tahukah anda bahawa minyak wangi lelaki berada dalam kumpulan yang sama dengan minyak wangi perempuan. Oleh itu, cara yang terbaik ialah mengetahui jenis minyak wangi bagaimana yang dia suka.

Jika anda tidak tahu, mulakan dengan memilih minyak wangi yang anda suka. Sebagai contoh, anda boleh memilih minyak wangi yang berada dalam kumpulan minyak wangi yang sama dengan minyak wangi yang anda suka.

Anda boleh memilih minyak wangi mengikut pekerjaan dan perangai lelaki yang anda sayangi. Jika dia merupakan seorang yang agresif, lazimnya dia lebih suka bau yang spicy. Tetapi jika anda mahu menenangkannya, anda boleh pilih minyak wangi yang lembut seperti fresh.

Jika dia seorang yang introvert, anda boleh memilih minyak wangi yang fresh untuk menambat hatinya. Tetapi jika anda mahu mengubahnya, anda boleh memilih minyak wangi spicy untuk membuat dia lebih agresif.

Pemilihan minyak wangi ini bergantung kepada apakah tujuan anda member minyak wangi tersebut kepada orang kesayangan anda. Jika anda mahu mengubah atau menutup kelemahan yang tersayang, anda boleh menggunakan tips di atas.

Tetapi jika anda mahu menambat hati mereka, anda boleh mengenali minyak wangi yang mereka gemar dengan bau minyak wangi anda sendiri atau dengan mengenali personality orang kesayangan anda.

Dengan tips ini, anda boleh memilih minyak wangi yang tepat untuk orang yang tersayang.

source:http://durratunnisa.blogspot.com/2012/01/apakah-langkah-terbaik-bagi-perempuan.html