Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Petua Besarkan Panjangkan Tebalkan Zakar
CAKAP.Net > Cakap Umum > Cakap Kesihatan & Petua
TOKEYPAMZAKAR
BATHMATE X30




Alat senaman zakar no 1 di UK |BESARKAN ZAKAR|PANJANGKANZAKAR| TAHAN LAMA SEKS| ZAKAR MANTAP
BATHMATE X30
Tiada cara yang lebih mudah,selamat dan berkesan untuk membesarkan dan memanjangkan zakar anda berbandingbathmate. Bathmate bukanlah seperti Pam Zakar yang lain menggunakan angintetapi sebaliknya Bathmate menggunakan air. Ya, menggunakan air jadi ianya selamat,tidak menyakitkan dan 25X lebih berkesan dari pam zakar yang lain.

Rangkaian baru Hydromax Hydropumps memberikan pembesaran zakar ke tahap yangbaru. Dengan menggunakan kuasa air (tidak udara) pam ini mewujudkan vakum yang selamat dan selesa di sekeliling zakar anda yang akan membolehkan anda untuk meningkatkan kedua-dua panjang dan juga ukur lilit zakar dalam hanya 15 minit setiap hari penggunaan, semua ini boleh dilakukan dalam privasi anda di rumah ketika anda sedang mandi atau berehat di dalam bilik mandi.

Dengan memperkenalkan bahan-bahan baru telah dapat mewujudkan satu system penyedut getah yang unik, yang bukan sahaja lebih kuat dan lebih tahan lama tetapi juga memberi lebih fleksibel, membolehkan anda untuk membuat sedutan yang lebih besar dengan usaha yang kurang. Saiz getah dalaman juga meningkatdan bilangan convolutes dikurangkan memberikan anda banyak ruang untukpengembangan kelebaran zakar meningkat

Perbezaan yang terdapat pada bathmate hercules dan hydromax X30 adalah kekuatan sedutan dan comfort pad.Hydromax X30 mumpunyai daya sedutan yang lebih kuat berbanding hercules dan hydropump X30 mempunyai Comfort Pad yang boleh ditanggal dan hercules comfortpad jenis kekal. Meterial Comfort Pad Hydromax X30 diperbuat daripada Silikon lembut manakala Bathmate Hercules daripada span. Di bawah menunjukkan perbezaan saiz diantara ketiga-tiga bathmate/hyromax.

APA YANG HYDROMAX X30 MAMPU LAKUKAN
- Meningkatkanpanjang zakar
- Meningkatkan lilitan zakar
- Mengoptimakan Kesihatan seksual
- Lebih kuat, Ereksi lebih keras
- Sepenuhnya Selamat untuk digunakan
- Hanya 15 Minit setiap sesi



Bagaimana Bathmate / Hydromax Berfungsi
1) Zakar seoranglelaki dibahagikan kepada tiga saluran, iaitu dua saluran besar di atas adalahsaluran erektil (Corpora Cavernosa) dan satu saluran yang lebih kecil dibahagian bawah adalah untuk memancut air mani dan membuang air kecil.

2) Apabila terangsang secara seksual, otak andamengeluarkan hormon yang akan menghantar isyarat supaya darah mengalir ke zakaranda. Darah akan mengisi tisu erektil (Corpora Cavernosa) , pekara inilah yangmembuatkan zakar anda menjadi tegang atau keras.

3) Apabila menggunakan Bathmate/Hydromax , air di sekeliling zakar mempunyai tekanan negatif akan mewujudkan daya sedutan samarata kepada setiap bahagian zakar. Ini membantu untuk menarik darah yang kaya dengan oksigen ke rongga zakar dan sekaligus mengembangkannya. Dengan penggunaan bathmate dengan betul dan konsisten, ianya akan ada lebih banyak darah di alirkan ke dalam tisu lembut dalam rongga zakar. Ini membuatkan zakar untuk menjana lebih banyak sel-sel untuk mengembangkan saiz untuk memegang lebih banyak darah semasa ereksi normal. Dengan meningkatkan keupayaan tisu ini untuk mengadakan lebih banyak darah sekaligus zakar anda akan menjadi lebih besar

4) Pertama sekali ketebalan zakar anda akan meningkat, diikuti dengan panjang zakar anda.. Secara umumnya, selepas penggunaan 1-3 bulan,panjang akan mula meningkatkan setengah inci (1-2 cm) ke atas. Semakinkonsisten anda menggunakan Bathmate/ Hydromax , lebih tebal dan lebih panjangzakar anda akan lihat secara dramatik. Saya mengesyorkan anda menggunakanHydromax sekurang-kurangnya 15-20 minit sehari.

5) Keputusan dapat dilihat semasa zakar sedanglembik atau tegang, manakala lelaki yang mempunyai zakar yang kecil ketikalembik akan mendapat keputusan yang paling ketara sekali. Anda akan melihathasil dari pertama kali anda menggunakan Bathmate/Hydromax !!! . Kebiasaanyazakar akan memanjang antara 2-5cm dan ketebalan zakar sebanyak 30%-40% .

6) Teorinya sama seperti latihan angkat berat, jika anda pergi ke gymsekali-sekala anda tidak akan melihatsebarang berubahan pada otot badan anda. Jika anda pergi seminggu 3-4 kali nescayaanda akan dapat melihat oto-otot pada badan anda.

7) Bathmate ® menggunakan prinsip fisioterapiuntuk menambah saiz zakar, oleh itu ia adalah sangat selamat tidak seperti pil,alat-alat regangan dan pembedahan.Rekabentuk Bathmate/Hydromax direka olehjurutera dan doctor yang mahir untuk memastikan ianya selamat dan selesadipakai. Anda tidak perlu untuk menahan kesakitan atau ketidakselesaansepanjang sesi seperti anda menggunakan pam zakar normal atau peralatanextender.

PENGGUNAAN Hydromax X30

Hydromax X30- Membantu mencapai ereksi dengan mantapdan padat
Hydromax X30- Membantu meningkatkan saiz zakar dalamkedua-dua lilitan dan panjang
Hydromax X30- Membantu memudahkan aliran darah yangbetul di dalam zakar yang memberi manfaat kepada kesihatan zakar.
Hydromax X30- Membantu mencapai perkembanganmaksimum pada tisu erektil untuk pertumbuhan zakar luar biasa.
Hydromax X30- Hidro zakar pam menghasilkan vakumyang lebih berkuasa daripada vakum udara konvensional.
Hydromax X30-- Menggunakan Bathmate dengan aksesoritali mandi menjadikannya mudah dan bebas tangan.
Hydromax X30- Diperbuat daripada polikarbonatmenjadikannya yang berkualiti, kukuh dan produk tahan lama.
Hydromax X30- Gaiter dibuat dari bahan bermututinggi dan selamat yang membolehkan kulit keupayaan kedap maksimum berasaskanpelvik sambil menyediakan keselesaan.
Hydromax X30- Tiada kesan sampingan apabiladigunakan mengikut garis panduan keselamatan pengeluar dan rutin yang betulserta mengelakkan sebarang kecederaan.




PEMBELIAN PRODUK
Bagaimanasaya nak beli?

1. Masukkan wang ke acct di bawah
CIMB 7011 8516 89

2. Selepas selesai hantarkanmaklumat anda kepada kami dengan SMS ke 0126011887

Nama, Alamat, Amount, Tarikh, Masa,Kod Produk
Cth: Ali Abu, 789 Jalan Lelaki TamanLelaki 71141 Seremban, RM259.00, 01.01.2015, 12.00PM, X30

3. Simpan resit pembayaran sehinggaitem selamat diterima

http://ohsenang.com/bathmatehydromaxx30/

TOKEYPAMZAKAR
playboy medical pump



Produk Senaman Untuk Kelakian Anda
Anda suka dengan badan atau body yang tough/kuat? Suka bukan…sama juga dengan zakar. Dengan pam senaman ini ia akan menggalakkan peredaran darah yang lebih lancar ke batang zakar anda. Ini akan secara semulajadi membesarkan dan menguatkan otot zakar ke tahap maksimum.
Disini kami akan menunjukkan caranya dengan menggunakan Pam Playboy Medical Device. Peralatan ini menggunakan asas bekam yang di perkenalkan oleh doctor andrologi terkemuka dunia Dr. Joel Kaplan.

FUNGSI PLAYBOY MEDICAL DEVICE
Seperti membina otot tubuh badan yang lain. Alat senaman Playboy Medical Device keluaran Playboy adalah satu-satunya alat yang dicipta khusus untuk menguatkan dan membesarkan otot zakar. Ini kerana mutu dan spesifikasinya direka khusus untuk tujuan membesarkan dan menguatkan otot zakar. Ianya juga digunakan oleh pelakon-pelakon playboy.
Jika otot lebih kuat adalah lebih bagus berbanding dengan otot yang lemah, dengan menguatkan otot tubuh badan, otot akan jadi lebih bertenaga dan tahan lama. Cuba lihat lelaki yang sering bersenam, otot badan mereka sihat. Otot yang sihat pasti mengembang dengan besar serta kuat bukan? Begitu jugalah dengan zakar anda, jika anda bersenam untuk menguatkannya!

Anda akan dapati Playboy Medical Device:
• Melancarkan Darah Zakar Anda!
• Membuatkan Ketegangan Zakar Anda Lebih Keras!
• Meningkatkan Ketegangan Zakar Agar Lebih Lama & Bertahan!
• Membolehkan Zakar anda akan menjadi LEBIH BESAR LAGI!



SOALAN LAZIM BERKENAAN PLAYBOY MEDICAL DEVICE
Berkesankah program latihan dan produk ini untuk saya?
Peratus kejayaan adalah 98%, jika anda mencari solusi untuk menguatkanzakar, kami boleh bantu, program latihan kami tidak tertakluk kepadafaktor umur, kadar kesihatan dan keturunan anda.

Adakah teknik ini selamat?
Ya, malah ia turut disyorkan oleh doktor di seluruh dunia. Ini adalahcara yang sihat, cara normal yang biasa diguna pelakon porno untuk menguatkan zakar. Manual kami mengandungi aturan langkah demi langkah.Bila dilakukan mengikut arahan, ianya berkesan dan efektif.

Bila saya boleh lihat kesan-kesannya?
Kebanyakan pelanggan/pengguna mula melaporkan perubahan drastik dalammasa 2 minggu, dari segi ketegangan & kekerasan. Ada yang mengambilmasa sebulan, jika anda menggunakan kaedah secara kerap, anda dapatlihat perubahan dari segi ketebalan yang drastik.

Adakah senaman ini sukar dilakukan?
Tidak, ini adalah senaman paling mudah untuk dilakukan, sekali lagi,setiap peralatan dan kaedah senaman boleh anda perolehi dari laman webkami secara online. Ia terdapat langkah demi langkah yang mudah untukanda ikuti. Apa yang sukar adalah, anda perlu menjadikan ia amalan danrutin harian, anda juga harus memberi sedikit ruang dan masa untuknya. Lebih yang anda lakukan, lebihlah yang akan anda dapat.
Bagaimana saya nak beli?

1. Masukkan wang ke acct di
CIMB 7011 8516 89

2. Selepas selesai hantarkan maklumat anda kepada kamidengan SMS ke 0126011887

Nama, Alamat, Amount, Tarikh, Masa, Kod Produk

Cth:
Abu, 789 Jalan Lelaki Taman Lelaki 71141Seremban,
RM199.00,
01.01.2015, 12.00PM, PMD

3. Simpan resit pembayaran sehingga item selamat diterima

http://ohsenang.com/pam-zakar-pelakon-play...medical-device/

TOKEYPAMZAKAR
VIMAX EXTENDER




Jika anda ingin terkesan pasangan anda dengan zakar yanglebih besar, jika anda ingin meningkatkan prestasi anda di tempat tidur danmemberikan pasangan anda lebih banyak kesenangan, dan secara keseluruhan, jikaanda ingin kehidupan seksual yang lebih baik , hari ini adalah kesempatan besaranda. Hari ini anda memiliki kemungkinan untuk memulakan hidup baru. Jangansia-siakan kesempatan ini!

Pernah ingin untuk membesarkan zakar dan anda berfikirbahawa tidak ada yang boleh anda lakukan untuk hal itu? Pernah cuba kaedah lainseperti pil, patch dan tidak berkesan untuk anda?

Ya, penyelesaiannya ada di sini. Vimax Extender adalah unik,diluluskan secara perubatan dan terbukti kerkesan kaedah pembesaran zakar.Dengan Vimax Extender, anda boleh menambah hingga 3 inci panjang, dan semua inidalam 6 bulan penggunaan. Paling penting, mudah dan tanpa kesan samping.Meningkatkan keyakinan, harga diri yang lebih tinggi, prestasi yang lebih baikdi tempat tidur anda dengan hanya manfaat daripada penggunaan Extender Vimax.

Dengan hanya RM259.00, anda akan mendapatkan peranti yang ampuh dan berkesan. Anda tidak akan bertemu produk lain dengan harga yang sama ditawarkan Vimax Extender untuk hanya RM259.00 sahaja. Syarikat-syarikat lain hanya tertarik untuk mengaut keuntungan yang banyak daripada anda sementara kami tertarik untuk menjual produk yang berkualiti tinggi kepada kebanyakan orang yang perlu untuk membesarkan saiz zakar mereka.

"Isteri saya bilang, dia tidak pernah merasa begitu baik di tempat tidur dengan saya. Saya telah menggunakan Vimax Extender hanya satu bulan, dan zakar saya sudah tampak lebih besar"

Robert, NM Robert, NM

Dan ini hanyalah salah satu kandungan daripada ribuan pelanggan . Anda boleh menjadi salah satu daripada mereka juga dengan menempahVimax Extender anda hari ini.

Bagaimana tepatnya Vimax Extender akan membantu saya?

Vimax Extender terbukti berkesan dan alat perubatan yangdireka khusus ini disokong oleh pakar kami. Dengan Vimax Extender anda bolehmembesarkan zakar anda secara kekal dalam waktu sesingkat mungkin pada hargaterendah.
Vimax Extender sangat cekap dalam memperoleh saiz panjangdan tebal yang diingini daripada zakaranda. Selamat, tidak menyakitkan dan dapat menyesuaikan saiz zakar apapun.

Vimax Extender sangat kecil sehingga anda dapat membawanya bersama anda ke mana-mana juga. Ianya hanya sebesar telapak tangan anda. Anda boleh memakai ketika anda berpakaian dengan tidak ada masalah dan tak seorang pun akan menyedari/mengetahuinya.

Keputusan kajian klinikal dilakukan keatas Vimax Extender :-

Memanjang zakar dalam waktu singkat (dalam kebanyakan kes sehingga 3" panjang dengan penggunaan hanya 6 bulan)
Meningkatanketebalan zakar
Membetulkan zakar yang bengkok hingga 75%.
Meningkatkanprestasi seksual

Bersama dengan ini, anda akan melihat keseluruhanmeningkatkan kepada kawalan ejakulasi, lebih stamina dan keghairahan seksual.

Tempah Vimax Extender anda hari ini dan hadapi kehidupan anda yang jauh lebih baik.

Jika anda tidak benar-benar yakin, jika anda tertarik tentang bagaimana Extender Vimax bekerja atau jika anda tertarik mengenai teori-teori dan teknologi yang terlibat, sila lawati hubungi kami segera.

Didukung pengamal perubatan dan Diluluskan
Vimax Extender telah telah dibuktikan oleh pelbagai kajian dan ujian. Vimax Extender bukan hanya satu produk biasa. Kerana potensinya, dan fakta secara perubatan diluluskan, dan mencapai standard yang tinggi oleh pengamal perubatan terkenal dunia urologi yang mengesyorkan penggunaan alatVimax Extender untuk pesakit mereka.

Pada halaman dukungan pengamal perubatan anda boleh mencari maklumat lebih lanjut, yang membuktikan Vimax Extender adalah penyelesaian yang tepat untuk cepat dan kekal pembesaran zakar, baik dalam saiz panjang atau ketebalan, dan juga penyelesaian yang sangat efektif dalam pembetulan lengkungan pada zakar.

Apa yang membuatkan Vimax Extender unik?

Ini adalah kerana kosnya rendah, cepat dan keputusan kekal.Pasukan kami telah menerbitkan produk ini selepas bertahun-tahun kerja keras dan ujian, untuk memastikan bahawa akan menjadi yang tercepat dan produk yang paling kuat di pasaran.

Ribuan pelanggan berpuashati bahawa Vimax Extender berupaya membesarkan zakar anda dengan cepat, mudah, kekal, dengan kos yang sangat rendah.
Klik di sini untuk mula membesarkan zakar anda hari ini untuk hanya RM329.00 sahaja.

"Saya menggunakan Vimax Extender Device selama satu bulan dan saya sudah mendapatkan 0.5 inci. Luar biasa!!! Saya fikir ini adalah produk terbaik yang pernah saya miliki !!! Sebuah pil tidak bisa melakukan itu!!!"

Federico.

Tidak seperti produk lain, Vimax Extender tidak memaksa anda untuk memanjangkan zakar Ini kerana ia menggunakan kemampuan semulajadi tubuh seseorang untuk beradaptasi di bawah tekanan, sehingga memberikan anda keuntungan yang cepat. Kesan Vimax Extender adalah kekal. Selepas anda mempunyai saiz yang diinginkan, tidak ada risiko menghentikan menggunakan peranti ini. Efek akan menjadi kekal. Zakar anda akan tetap lebih besar, lebihkuat, dan sihat.

Keputusan Klinikal.

Vimax Extender diasaskan oleh pakar urologi yang paling dikenali iaitu Dr Canavarro.
Pada awalnya ia direka dan digunakan sebagai bantuan perubatan dalam proses pembesaran zakar. Ia juga telah diuji dan dipelajari secara intensif oleh banyak pakar dalam rangka untuk menjamin keberkesanan.

Vimax Extender diiktiraf sebagai peranti yang paling efisien untuk pembesaran zakar oleh banyak praktisi terkemuka dalam bidang ini. Dr Eduardo Gomez de Diego juga mengesyorkan peranti ini kepada pesakit-pesakitnya.

Dr Canavarro telah membantu banyak pesakit untuk membesarkan zakar mereka dan mencapai tujuan mereka tentang saiz dan bentuk zakar mereka.Beliau telah terlibat dalam amalan selama lebih daripada 11 tahun dan Vimax Extender berjaya dianjurkan untuk banyak pesakit-pesakitnya. Dengan penggunaan yang betul, tak pernah seorang pun mengeluh bahawa peranti ini tidak cekap.

Banyak pesakit yang menggunakan Vimax Extender telah mengubah hidup mereka. Tidak peduli apa alasannya, zakar yang lebih besar sangat penting bagi hampir setiap lelaki. Juga dikatakan bahawa saiz tidak penting, itu tidak benar.Bagi kebanyakan lelaki, saiz zakar mereka sangat penting.
Saiz zakar yang kecil akan menyebabkan banyak masalah, ia akan mempengaruhi peribadi dan impak sosial anda. Kami sangat senang hati untukmengesahkan bahawa Vimax Extender telah membantu banyak orang mencapai tujuan mereka.

Kerana keberkesanan dan laporan-laporan positif dari berbagai klinik dan makmal independen, Vimax Extender yang diigunakan oleh banyak doktor kepada pesakit dengan masalah saiz zakar sebagai produk yang berkualiti baik dan alternatif terbaik untuk operasi.

Ia juga digunakan untuk pesakit yang mempunyai zakar yang tidak lurus, kerana kemampuannya dibuktikan oleh kajian klinikal untuk meluruskan sehingga 75% lengkungan pada zakar.

Vimax Extender disyorkan oleh doktor urologi untuk pembesaran zakar, merawat lengkungan pada zakar, dan rawatan pasca pembedahan,untuk mengelakkan bekas luka penyingkiran. Mereka telah membuat kajian saintifik penggunaan alat Vimax Extender, dan peranti ini telah terbukti penting dalam mencapai matlamat mereka.

Kunci kejayaan Vimax Extender adalah, ia telah dibangunkan oleh sebuah syarikat perubatan terkemuka, menawarkan pelanggan penyelesaian terbaik untuk mencapai tujuan. Kami mahu orang tahu bahawa pembesaran zakar suatu mimpi, yang boleh menjadi kenyataan hanya dengan operasi. Sekarang menggunakan alat pembesaran menjadi lebih mudah daripada dahulu.

Vimax Extender menggunakan kaedah sederhana dengan cara yang sangat berkesan. Vimax Extender menggunakan prinsip yang sama, tapi dipertingkatkan, kerana kajian kami, untuk memberikan hasil terbaik.

Jika Vimax Extender digunakan sesuai dengan arahan yang diberikan, tidak ada alasan untuk berfikir, mengapa alat ini tidak bekerja untuk anda?. Ujian klinikal telah menunjukkan bahawa Vimax Extender telah dilaporkan mempunyai keputusan positif selama lebih daripada 98% kes.

Perubahan pada setiap individu mungkin berbeza kerana setiap organisma berbeza dan respons dengan cara yang berbeza kepada alat ini. Tapi kesan utama adalah sama untuk setiap lelaki. Kami sangat percaya kepada produk kami seperti yang telah terhasil dari bertahun-tahun kajian intensif dan ujian.

Menjadi syarikat terkenal, dengan pengalaman bertahun-tahun,kami ingin memaklumkan bahawa Vimax Extender telah dilancarkan selepas bertahun-tahun bekerja keras, selepas banyak kajian klinikal, kajian dan ujian,untuk memastikan kualiti yang terbaik, untuk memastikan kami boleh menyediakan apa yang kita inginkan iaitu keputusan terbaik dalam masa terpantas mungkin.Itulah sebabnya mengapa kami berbeza daripada syarikat lain. Keputusan keseluruhan rata-rata pengguna melaporkan pertumbuhan zakar mereka panjang sehingga 30%. Keputusan kajian ini menegaskan bahawa alat Vimax Extender berkesan dianjurkan dalam:-

Menambahkan inci panjang zakar
Menambahkan inci pada ketebalan
Membetulkan zakaryang bengkok


Zakar anda tidak lurus seperti yang anda inginkan dan membengkok daripada lurus ke depan, atau anda merasa tidak nyaman dan anda memikirkan sesuatu yang salah dengan bentuk zakar anda, alat Vimax Extender berjaya boleh membantu anda memperbaiki masalah ini. Secara klinikal VimaxExtender terbukti penyelesaian dalam membetulkan deviasi dan lekukan zakar.Selain itu, dianjurkan sebagai bantuan rawatan penyakit PEYRONIE.Kajian klinikal mengenai hal ini telah menunjukkan hasil sebagai berikut:

Pembetulan hingga75% lengkungan pada zakar
Pengurangan ketidakselesaan semasa hubungan seksual
Meningkatnya kepercayaan dan penampilan diri

PEMBELIAN PRODUK

1. Masukkan wang ke acct di bawah
CIMB 7011 8516 89

2. Selepas selesai hantarkan maklumat anda kepada kamidengan SMS ke
0126011887

Nama, Alamat, Jumlah, Tarikh, Masa, Kod Produk
Cth:
Ali Abu, 69 Jalan Jejaka
Taman Jejaka
71141 Seremban,
RM259.00,
01.01.2015, 12.00PM,
VE (VIMAX EXTENDER)

3. Simpan resit pembayaran sehingga item selamat diterima

http://ohsenang.com/alat-peregang-zakar-vimax-extender/
TOKEYPAMZAKAR
BATHMATE X30



Alat senaman zakar no 1 di UK |BESARKAN ZAKAR|PANJANGKANZAKAR| TAHAN LAMA SEKS| ZAKAR MANTAP
BATHMATE X30
Tiada cara yang lebih mudah,selamat dan berkesan untuk membesarkan dan memanjangkan zakar anda berbandingbathmate. Bathmate bukanlah seperti Pam Zakar yang lain menggunakan angintetapi sebaliknya Bathmate menggunakan air. Ya, menggunakan air jadi ianya selamat,tidak menyakitkan dan 25X lebih berkesan dari pam zakar yang lain.

Rangkaian baru Hydromax Hydropumps memberikan pembesaran zakar ke tahap yangbaru. Dengan menggunakan kuasa air (tidak udara) pam ini mewujudkan vakum yang selamat dan selesa di sekeliling zakar anda yang akan membolehkan anda untuk meningkatkan kedua-dua panjang dan juga ukur lilit zakar dalam hanya 15 minit setiap hari penggunaan, semua ini boleh dilakukan dalam privasi anda di rumah ketika anda sedang mandi atau berehat di dalam bilik mandi.

Dengan memperkenalkan bahan-bahan baru telah dapat mewujudkan satu system penyedut getah yang unik, yang bukan sahaja lebih kuat dan lebih tahan lama tetapi juga memberi lebih fleksibel, membolehkan anda untuk membuat sedutan yang lebih besar dengan usaha yang kurang. Saiz getah dalaman juga meningkatdan bilangan convolutes dikurangkan memberikan anda banyak ruang untukpengembangan kelebaran zakar meningkat

Perbezaan yang terdapat pada bathmate hercules dan hydromax X30 adalah kekuatan sedutan dan comfort pad.Hydromax X30 mumpunyai daya sedutan yang lebih kuat berbanding hercules dan hydropump X30 mempunyai Comfort Pad yang boleh ditanggal dan hercules comfortpad jenis kekal. Meterial Comfort Pad Hydromax X30 diperbuat daripada Silikon lembut manakala Bathmate Hercules daripada span. Di bawah menunjukkan perbezaan saiz diantara ketiga-tiga bathmate/hyromax.

APA YANG HYDROMAX X30 MAMPU LAKUKAN
- Meningkatkanpanjang zakar
- Meningkatkan lilitan zakar
- Mengoptimakan Kesihatan seksual
- Lebih kuat, Ereksi lebih keras
- Sepenuhnya Selamat untuk digunakan
- Hanya 15 Minit setiap sesi

Bagaimana Bathmate / Hydromax Berfungsi
1) Zakar seoranglelaki dibahagikan kepada tiga saluran, iaitu dua saluran besar di atas adalahsaluran erektil (Corpora Cavernosa) dan satu saluran yang lebih kecil dibahagian bawah adalah untuk memancut air mani dan membuang air kecil.

2) Apabila terangsang secara seksual, otak andamengeluarkan hormon yang akan menghantar isyarat supaya darah mengalir ke zakaranda. Darah akan mengisi tisu erektil (Corpora Cavernosa) , pekara inilah yangmembuatkan zakar anda menjadi tegang atau keras.

3) Apabila menggunakan Bathmate/Hydromax , air di sekeliling zakar mempunyai tekanan negatif akan mewujudkan daya sedutan samarata kepada setiap bahagian zakar. Ini membantu untuk menarik darah yang kaya dengan oksigen ke rongga zakar dan sekaligus mengembangkannya. Dengan penggunaan bathmate dengan betul dan konsisten, ianya akan ada lebih banyak darah di alirkan ke dalam tisu lembut dalam rongga zakar. Ini membuatkan zakar untuk menjana lebih banyak sel-sel untuk mengembangkan saiz untuk memegang lebih banyak darah semasa ereksi normal. Dengan meningkatkan keupayaan tisu ini untuk mengadakan lebih banyak darah sekaligus zakar anda akan menjadi lebih besar

4) Pertama sekali ketebalan zakar anda akan meningkat, diikuti dengan panjang zakar anda.. Secara umumnya, selepas penggunaan 1-3 bulan,panjang akan mula meningkatkan setengah inci (1-2 cm) ke atas. Semakinkonsisten anda menggunakan Bathmate/ Hydromax , lebih tebal dan lebih panjangzakar anda akan lihat secara dramatik. Saya mengesyorkan anda menggunakanHydromax sekurang-kurangnya 15-20 minit sehari.

5) Keputusan dapat dilihat semasa zakar sedanglembik atau tegang, manakala lelaki yang mempunyai zakar yang kecil ketikalembik akan mendapat keputusan yang paling ketara sekali. Anda akan melihathasil dari pertama kali anda menggunakan Bathmate/Hydromax !!! . Kebiasaanyazakar akan memanjang antara 2-5cm dan ketebalan zakar sebanyak 30%-40% .

6) Teorinya sama seperti latihan angkat berat, jika anda pergi ke gymsekali-sekala anda tidak akan melihatsebarang berubahan pada otot badan anda. Jika anda pergi seminggu 3-4 kali nescayaanda akan dapat melihat oto-otot pada badan anda.

7) Bathmate ® menggunakan prinsip fisioterapiuntuk menambah saiz zakar, oleh itu ia adalah sangat selamat tidak seperti pil,alat-alat regangan dan pembedahan.Rekabentuk Bathmate/Hydromax direka olehjurutera dan doctor yang mahir untuk memastikan ianya selamat dan selesadipakai. Anda tidak perlu untuk menahan kesakitan atau ketidakselesaansepanjang sesi seperti anda menggunakan pam zakar normal atau peralatanextender.



PENGGUNAAN Hydromax X30

Hydromax X30- Membantu mencapai ereksi dengan mantapdan padat
Hydromax X30- Membantu meningkatkan saiz zakar dalamkedua-dua lilitan dan panjang
Hydromax X30- Membantu memudahkan aliran darah yangbetul di dalam zakar yang memberi manfaat kepada kesihatan zakar.
Hydromax X30- Membantu mencapai perkembanganmaksimum pada tisu erektil untuk pertumbuhan zakar luar biasa.
Hydromax X30- Hidro zakar pam menghasilkan vakumyang lebih berkuasa daripada vakum udara konvensional.
Hydromax X30-- Menggunakan Bathmate dengan aksesoritali mandi menjadikannya mudah dan bebas tangan.
Hydromax X30- Diperbuat daripada polikarbonatmenjadikannya yang berkualiti, kukuh dan produk tahan lama.
Hydromax X30- Gaiter dibuat dari bahan bermututinggi dan selamat yang membolehkan kulit keupayaan kedap maksimum berasaskanpelvik sambil menyediakan keselesaan.
Hydromax X30- Tiada kesan sampingan apabiladigunakan mengikut garis panduan keselamatan pengeluar dan rutin yang betulserta mengelakkan sebarang kecederaan.




PEMBELIAN PRODUK
Bagaimanasaya nak beli?

1. Masukkan wang ke acct di bawah
CIMB 7011 8516 89

2. Selepas selesai hantarkanmaklumat anda kepada kami dengan SMS ke 0126011887

Nama, Alamat, Amount, Tarikh, Masa,Kod Produk
Cth: Ali Abu, 789 Jalan Lelaki TamanLelaki 71141 Seremban, RM259.00, 01.01.2015, 12.00PM, X30

3. Simpan resit pembayaran sehinggaitem selamat diterima

http://ohsenang.com/bathmatehydromaxx30/

TOKEYPAMZAKAR
call or whatsapp 0126011887

http://ohsenang.com

Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2024