HAMMER OF THOR diperbuat daripada herba semulajadi terbaik dunia dan telah melalui ujian makmal dan mendapat pengiktirafan f.d.a. tiada unsur campuran bahan kimia yang mencurigakan. dengan pengambilan 1 biji pagi sudah cukup untuk membuatkan kebatinan anda terserlah dan energy seharian berganda daripada biasa.

Tak percaya? Cuba sendiri dan rasai kesan terbaik.sehingga hari ini hammer of thor telah membantu ratusan ribu orang di seluruh dunia.

Hammer of thor ialah supliment lelaki terbaik abad ini dan telah mendapat pengiktirafan maxim 2016 ( majalah men health ). Suami perkasa perlu sentiasa berstamina dan bersedia pada bila-bila masa untuk memberi layanan gred A kepada isteri. Menjadi suami bukan hanya sekadar menyediakan keperluan meterial semata-mata tetapi mampu memberi nafkah batin yang sewajarnya. Dengan Hammer of Thor anda tidak perlu urut,cukup dengan hanya ambil 1 biji kapsul setiap hari dan amalkan. Anda akan lihat dan rasai hasil yang menakjubkan.tiada yang mustahil untuk membesar & sihat hanya dengan mengambil hammer of thor.

* Disclaimer: hasil adalah berbeza pada setiap individu, bergantung kepada kadar metabolisme.*

KELEBIHAN HAMMER OF THOR
Meningkatkan Stamina.Membangkitkan ghairah libido.
Mengatasi permasalahan ejakulasi pra-matang.
Menambah ketegangan, lebih Kuat dan Keras semasa Ereksi
Mendapatkan Orgasme Yang Lebih Nikmat
Mengubati impotensi.
Tahan lebih lama.
Membesarkan dan memanjangkan saiz zakar.
CARA HAMMER OF THOR BERFUNGSI
Pengambilan minggu pertama : Anda akan merasakan tubuh yang lebih bertenaga dan keinginan nafsu yang lebih kuat.Ereksi secara semulajadi terjadi dengan peningkatan aliran darah ke zakar.

Pada minggu ke 2 : Kadar hormon dalam tubuh adalah antara punca utama permasalahan dalam hubungan intim pada lelaki.Dengan pengambilan secara consistant akan memulihkan hormon. Ereksi menjadi lebih stabil dan lama. Hubungan intim pun dapat bertahan lebih lama, keghairahan meningkat.

Dalam 30 hari: Fungsi kejantanan akan pulih dan kembali normal. Anda akan mendapatkan kembali keyakinan diri dan mampu untuk melakukan hubungan pada bila-bila masa saja.

Bulan ke 2 dan ke 3 : pada peringkat ini adalah di tahap pembesaran . Untuk mendapatkan hasil yang maximum untuk pembesaran dan pemanjangan secara stabil di galakan sekurang-kurang pengambilan 3 ke 4 bulan.

Disclaimer: hasil adalah berbeza pada setiap individu, bergantung kepada kadar metabolisme.


HARGA = RM80 POSLAJU PERCUMA
WHATAPPS = 013-3066540


https://onlinebatin.com/2019/11/22/hammer-of-thor/


https://onlinebatin.com/2019/11/22/hammer-of-thor/


https://onlinebatin.com/2019/11/22/hammer-of-thor/


https://onlinebatin.com/2019/11/22/hammer-of-thor/